آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : سمانه

دانلود موسیقی متن با کیفیت FLAC



کیفیت FLAC یا کدک صوتی بی اتلاف آزاد ( Lossless ) کدک فشرده‌سازی صوتی است که الگوریتم فشرده‌سازی بی‌اتلاف داده‌ها را به کار می‌گیرد. اثر صوتی دیجیتال فشرده‌شده به وسیلهٔ فلک قابل ناهمفشرده‌سازی به نسخه‌ای مشابه اطلاعات صوتی اصلی است. منابع صوتی رمزنگاری‌شده (encodeشده) به وسیلهٔ فلک به حجمی حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد اندازهٔ اصلی خود درمی‌آیند.
برای دانلود نامحدود آلبوم های آهنگ بازی , فیلم , سریال و انیمیشن با کیفیت اورجینال FLAC-Lossless به وب سایت Soundtrackha سر بزنید.

فلک، قالبی آزاد و بدون حق تألیف به همراه نرم‌افزار آزاد پیاده‌سازی‌شده در دسترس است. فلک از فراداده، جلد آلبوم و جستجوی سریع پشتیبانی می‌کند. گرچه پستیبانی از اجرای فلک در دستگاه‌های صوتی قابل‌حمل و سامانه‌های صوتی نسبت به قالب‌هایی چون ام‌پی‌تری و پی‌سی‌ام فشرده‌نشده محدودتر است، اما دستگاه‌های سخت‌افزاری بیشتری از فلک نسبت به سایر قالب‌های فشرده‌شدهٔ بی‌اتلاف مانند WavPack پشتیبانی می‌کنند.

یک از اهداف ارایه ی این فرمت، ارایه­ ی کیفیتی معادل CD های صوتی برای نگهداری و پخش صوت و موسیقی است. فلک 16 بیتی با سرعت نمونه برداری 44 کیلوهرتز کیفیتی معادل با Audio CD ارایه می­کنند و انواع 24 بیتی تا 32 بیتی امکان ذخیره سازی موسیقی و صوت دیجیتال را با کیفیتی فراتر و برای نگهداری تولیدات استودیوهای موسیقی و نسخه های اصلی ضبط شده با تجهیزات پیشرفته را فراهم می­ نمایند و معمولاً به علت حجم بزرگ کاربردهای عمومی ندارند.

فلک، صوت دیجیتال با نمونه های 4 تا 32 بیتی را پشتیبانی کرده و سرعت نمونه برداری میتواند بین یک هرتز تا 65 کیلوهرتز و در یک تا 8 کانال باشد.



:: بازديد از اين مطلب : 879
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 10 تير 1396 | نظرات ()